Leveranstid

Vid varje produkt på Sandri AB visas en uppskattning på hur många dagar produkten tar att leverera.
Observera att detta är en uppskattning och att avvikelser kan förekomma. 
Skulle leveranstiden vara väsentligt längre än den som visas vid produkten.
Då kontaktar Sandri AB kunden så att denne kan ta ställning till om beställningen ska ligga kvar eller om något ska ändras.
Produkter som vi lagerför skickas normalt dagen efter sedan din beställning godkänts av Sandri AB 
Beroende på vilken dag i veckan beställning är klar för leverans kan leveranstiden variera mellan 5 och 10 dagar. 

Leverans

Sandri AB anlitar Posten. 
De olika alternativen samt dess priser visas i kassan innan köpet godkänns av kunden.
Med Posten levereras paket med låg vikt.

Postförskott:

Sandri AB tillhandahåller möjligheten att handla via postförskott.
Ej utlösta postförskott debiteras med 300 kronor via faktura.

Garantier

Sandri AB ger den garanti som anges i Konsumentköplagen.
Kom ihåg att spara ditt kvitto.

Ångerrätt

http://www.rvs.se/distansavtalslagen.htm 

Reklamation

Vid alla typer av reklamationer ska Sandri AB kontaktas innan någon produkt skickas åter av kunden. 
Det första du skall göra är att skicka ett brev där du berättar vad som är fel på produkten. 
Kontakt tas via info@sandri.se och kunden kommer då att mottaga instruktioner för hur produkten ska skickas.
Sandri AB löser inte ut returnerade produkter som medför några kostnader för Sandri AB (om produkten t.ex. skickats mot postförskott).